Monday 18 June 2012

aku vs iguana...heeee hee...




bile aku tgk video ni aku tgk diri aku...
ermmm......
same ke?
aku tada ekor.... tangan aku cukup 5 jari...

mesti semua nak tahu kenapa aku boleh ckp perkara kat ats tu...
hehehehe....
bia la aku jelas kan....
aku berpendapat yg aku ni berkulit cerah...
tapi....kadang2 bile aku tgk cermin...
"ehhh aku dah hitam ke?"

bile aku yg kua pergi jalan2 kat lua..
aku tgk cermin lg..
"comel nye dia,kulit kuning langsat....kulit asia.."

bile aku dalam bilik air...ase bangga jugak sbb aku
tgk kulit aku suci murni je...sape ta seronok ada kulit cerah kan...
heee heee heee.. :)

sampai sekarang aku still confuse...
apakah warna sebenar kulit aku?
sape nak jawab?

hah?

apa2 pun aku bersyukur...Allah dah beri aku
hidup di dunia ni dengan wajah dan kulit yg sihat...
alhamdulillah....

dan tuk pembaca semua...
ada persamaan antara aku dan iguana...
kami adalah makhluk ciptaan Allah...

No comments:

Post a Comment